tirsdag 22. oktober 2013

Facebook innlegg.


Ojojoj! I dag har jeg brukt hele formiddagen til å linke ferdig oppskrifter til bloggen http://365sakerdukansticka.blogspot.no/
Bloggen der Kicki og jeg linker til oppskrifter. Hun linker svenske og engelske oppskrifter, mens jeg tar meg av... de norske..

 Jeg linker gjerne en uke eller to av gangen. Og ofte har jeg notert meg noen oppskrifter mens jeg sitter og leser blogger og facebook- innlegg. Men i dag var det rett og slett ikke særlig med notater på blokka. Da er det bare å sette i gang og surfe, lete, linke og laste!
Det tar tid, men det er morsomt å være med å dele andres oppskrifter og inspirere andre til å sette i gang med nye prosjekter. Jeg har så mye jeg har lyst til å lage!! Folk er så flinke og inspirerende!

 Har du en oppskrift du har lyst til å dele med noen.. send meg en link eller en melding! :-)
Nå skal jeg "stå opp"! Pakke noen bestillinger som har kommet i nettbutikken
www.jorunsgarn.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar