mandag 28. oktober 2013

Dagen i dag.

I dag har jeg en del planer for dagen. Og dagen startet allerede kl. 05.30. Sønnen skulle med toget og trengte skyss til stasjonen. 

På søndag ble jeg tipset om en ledig jobb og sendte sporenstreks en søknad!
Kryss alt dere har av fingre, tær, armer og ben.
                                                                                                                                        Tenkte jeg skulle løpe innom med resten av papirene som bør være med!
Jeg trenger virkelig en fast jobb!! Og krysser fingre for at MIN søknad skal stikke seg ut av bunken med søknader.
Nå vet jeg at jeg får et sykevikariat i et par måneder, men det å ha en fast jobb er høyt på ønskelisten.
Joda, jeg pusler jo masse rundt med nettbutikken og legger ned masse jobb der, men det blir jo mest for hobby og regne, lønnen er ikke eksisterende ennå. :-). Og nettbutikken med strikkekvelder skal jeg klare å drifte ved siden av  lønnet arbeid.

Dagens garnpakker skal sendes! 51 nøster skal til 5 forskjellige mottakere rundt omkring.
Så er det diverse møter og besøk hos søstre+ pappa.

Og i kveld er det mandagsklubb igjen! Selv om det bare er en uke siden sist, gleder jeg med til å treffe jentene igjen og se hva de holder på med nå!

Ha en fin mandag!
Garnpakker!
                                                                                                                     
 


 
 
 

1 kommentar:

  1. Alltid koselig å lese disse hverdagsblogginnleggene dine. Krysser fingrene for jobbsøknaden din. Her er det fridag i dag, og jeg koser meg med å strikke mariuslester som skal være kalendergave til mannen :)

    SvarSlett