tirsdag 29. oktober 2013

Dagen i dag.

I dag startet dagen med en hyggelig  frokost.

 Et kjapt besøk hos tannlegen sto som neste post på listen og nå er jeg i gang med garnpakking. 4 kunder har væt innom og handlet hos  www.jorunsgarn i løpet av kvelden og natten i går!
Det betyr at 40 nøster og noen pinner er på vei til strikkeglade damer i Sande, Horten, Beisfjord og Fredvang. Morsomt at så mange etter hvert finner veien til min lille nettbutikk.
Ta gjerne turen innom. Det er meget gode priser på en mengde garn.
Kan være litt utplukket på noen farger, men jeg håper jeg skal få fylt på lageret om ikke alt for lenge!

Noen få timer vikarjobbing i barnehagen blir det også i dag. Og kvelden skal jeg nok tilbringe på husflidslagets vevestue.
Jeg skal muligens i gang med en fillerye!

I går var det bare en bitteliten del av mandagsklubben som hadde tid og anledning til å møte, men vi fine som fant tid hadde det veldig hyggelig.


Takk for hyggelig hilsen i går.
Jeg er ikke så flink til å legge igjen hilsen når jeg er på bloggbesøk, men syns selvsagt det er veldig hyggelig når jeg selv får hilsen.
I går var det lagt igjen en hilsen fra en som syntes det var hyggelig å lese mine innlegg om alt og ingenting. Tusen takk! :-)

Hun fortalte at hun strikket på Marius sokker som skulle brukes som kalendergave til mannen! Det syns jeg hørtes veldig hyggelig ut!
Du har en heldig mann!! Og så er jeg veldig spent på hva mer han får i kalenderen! :-)
Takk for hyggelig hilsen Martine.

Ha en fin dag der ute, alle sammen! Tirsdag er en fin dag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar