tirsdag 22. oktober 2013

Bloggstatistikk.

Diagram over sidevisninger på Blogger

I disse skattelistetider med skattesjokk for bloggere, er det kanskje greit at man aldri har kommet så høyt på besøkslistene..
Her har jeg stått på for å få opp besøkstallene, men jeg er laaangt- for ikke å si milevidt unna å måtte innberette noen inntekt på bloggen min!

Tallene over viser sidevisninger pr. mnd siden bloggen min så dagens lys på våren 2007. I årsskiftet 2011-2012 ser jeg at jeg klarer å få besøkstallene til å stige kraftig. Det skyldes først og fremst at jeg blogger oftere. Så faller jeg av en stund mellom 2013- 2013.
Men nå som jeg blogger så og si hver eneste dag stiger tallene jevnt og trutt. Pr i dag registreres det litt over 14000 sidevisninger pr. mnd.

Det er imidlertid bare en bitte- liten dråpe mot de store bloggene. De har mine månedlige sidevisninger hver dag!

Og hvor mange besøkende gir  14000  sidevisninger? Besøkstallene går opp og ned, men heldigvis mest opp. Fra å ligge på rundt 100 pr. dag ser jeg at de 3 siste dagene har hatt 120- 260-180 besøkende.

Er målet å bli en super- blogger?
Nei, det er ikke det. Men at noen titter innom er veldig hyggelig.
Nå blogger jeg jo også mer for å generere trafikk til nettbutikken min. Der håper jeg at besøkstallene skal stige! :-

Har du ikke tittet innom, vel her er den www.jorunsgarn.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar