torsdag 24. oktober 2013

Dagen i dag.

I dag har jeg sovet litt for lenge. Og det gjør jeg jo fordi jeg legger meg ALT for sent! Ond sirkel når man er arbeidsledig store deler av måneden.
I dag har jeg mange planer. Skal straks ut på kjøretur for å besøke min pappa, som ikke er helt frisk! Han har vært en tid på sykehus, men er nå flyttet til et eldresenter for å samle litt krefter.

Men før det skal det blogges og skrives innlegg på facebook- siden. Bilder av nytt sjal er kopiert, klippet og laget i web format.


 Sjalet er heklet med 4 nøster ALASKA  farge 53 mørk rosamelert og heklenål nr. 4 
Heklekanten rundt er laget i viftemønster med 3dblst.



For en gangs skyld var det ingen garnnøster å pakke i dag, men det kan være at en og annen bestilling kommer inn i løpet av dagen! Besøkstallene fra www.jorunsgarn.no fra i går og i natt viser at mange har vært innom, men altså, ingen handel hittil.

Og i  dag er det torsdag og da har jeg åpent lager her i Hananveien 158 i Rygge ( Moss) fra 18.00- 21.00 så da må jeg rydde litt i garnnøstene før dørene åpnes! :-)

Titt innom nettbutikken og se hvilke garn og farger jeg har!! www.jorunsgarn.no

Jeg har en babysokk som skal strikkes ferdig, en halv uglepulsvarmer ligger og venter. Hals på genser må strikkes opp. 1 1/4 arm skal strikkes. Et par herrepulsvarmere med flette må skrives ned. De har jeg hatt i hodet en stund, nå må de bare strikkes og nedtegnes!!

Om jeg hadde hatt sjåfør, kunne jeg fått unna noe av strikkingen på vei til og fra pappa. Rekker en del på et par timer.
Men siden jeg kjører selv, får strikketøyet vente til vi er fremme. :-)

Hei og hå! Håper dagen din blir bra! Jeg gleder meg til min!!

1 kommentar:

  1. Håper du hadde en fin tur i går og at du og pappa koset dere :-)

    SvarSlett