søndag 27. oktober 2013

Dagen i dag.

Søndag!
Tidlig ute på biltur. Regn og grått, men stille på veiene 7.30 på en søndag.
Nå er jeg tilbake og klar for å ta fatt på alt som ikke ble gjort i går.

I dag MÅ jeg bare på sortert og ryddet i garnhyllene. De to nye Hexa og Sterk er tatt inn i et lite parti med bare fire farger hver. Målet er å ta inn mer etter hvert, men jeg må ha PLASS!

Garn finner du hos www.jorunsgarn.no

I går kom jeg endelig i gang med mariusen, den har ligget alt for lenge. Nå er det bare en arm, montering og hette igjen! Planen er å komme godt i gang med armen i løpet av dagen/ kvelden.
Jeg bruker Baby Merino til Marius.
 
Her har jeg laget en liten prøve på noe som egentlig er mønster til en gardin.

Jeg har brukt tykt garn og hekler på noe som sikkert/ kanskje blir et skjerf.
Løkkene er laget omtrent på samme måte som englemasker.
Og englemasker er jeg glad i!


Ha en riktig fin søndag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar