Flott vest og artig genser,du har strikket.
Kjempeflotte begge to :)
Så fine plaggene ble på! Alt kommer bedre til sin rett på en nydelig modell.Klem fra Ingunn
Å, så flotte plagg på ein flott modell :)
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Flott vest og artig genser,du har strikket.
SvarSlettKjempeflotte begge to :)
SvarSlettSå fine plaggene ble på! Alt kommer bedre til sin rett på en nydelig modell.
SvarSlettKlem fra Ingunn
Å, så flotte plagg på ein flott modell :)
SvarSlett