fredag 19. april 2013

Sjal-skjerfet er ferdig.

 
Dette kommer jeg til å bruke mye!
Det ble som jeg hadde sett for meg at det skulle bli...
 
Her kommer det straks en beskrivelse av fremgangsmåten..
3 nøster lys grålilla Baby Alpakka Silk
Og 1 nøste hvit Baby Alpakka Silk
Strikkepinne nr. 3,5mm
og en
heklenål.nr. 3,5
til krepsemasker..
 
Dette skjerfet trenger et navn... har du et forslag?
 
Joruns garn og hobby ønsker alle en riktig
 
GOD HELG!
 
Senk skuldrene, vær kreativ og kos deg i helgen.
 
 

6 kommentarer:

  1. Dette sjalet ble jo helt perfekt, og så fine farger :-)

    Noe navn blir det vanskelig å finne akkurat nå. Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Flott sjal! Synes du er utrolig rask med pinnene for tida. Synes den taggete kanten er kjempefin!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint det sjalet ble! Synes nesten det burde hete "På kanten" jeg, for det er jo kanten som gjør det spesielt. :)

    SvarSlett
  4. Herlig sjal!
    Navn...hm...minner meg litt om lyn, og som sagt litt lenger opp her du strikker jo LYN-raskt for tida så....? Og det er litt sånn lyn-taggete i kanten.... Flash - kanskje? Flott sjal er det i alle fall :)
    Ja,ja, ønsker deg en herlig fredag og helg!
    Klem!!

    SvarSlett
  5. For eit nydeleg sjal du har strikka :) Ser du har fått fine navneforslag. God helg.

    SvarSlett
  6. Fint sjal i en skøn farve. Mit forslag til navn kunne være ZigZag.
    God weekend :-).

    SvarSlett