fredag 5. april 2013

Dreamline på vei.

 
Et lite pausearbeid.
Fikk en prøve på Air fra Dreamlineserien fra Du Store Alpakka..
Serien består av 3 forskjellige garntyper og kan kombineres på kryss og tvers for nye og spennende uttrykk!
På husflidstreffet passet det dårlig å dra med seg en genser så jeg rasket med meg dette bitte lille vakre nøstet og en heklenål....
 
 
Bestilling på de tre garntypene er sendt og kommer til uka!
Og jeg gleder meg!!
De er fantastisk flotte..
Skal legge de til såsnart jeg har de på lager...
I mens kan du gjerne titte på litt av alt det andre som fins i butikken min!

 
Og så langt er jeg kommet på genseren!
Alle trådene er festet.
I helgen skal den monteres!!!
Gleder meg til å vise dere resultatet!
 
God helg så lenge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar