onsdag 17. april 2013

Nytt sjal på pinnene.

 
Noen pinner frem og tilbake så er sjalet ferdig strikket.
Her noterer jeg underveis, slik at oppskriften kan deles med flere.
 
Jeg har brukt Baby Alpakka Silk fordi det er et glatt og mykt garn som "henger" pent.
Ser for meg en heklekant, men jeg funderer veldig på farge...
Skal jeg holde meg til samme farge, bruke en kontrast (tror ikke det) eller bare ha en annen nyanse...
Må prøve meg frem litt...
Kanskje jeg til og med velger en helt annen garntype....
 
Ha en fin dag!
Midt i uka allerede..
 
Og har du ikke noe å strikke på?
Jeg har masse fint garn og pinner.
Titt gjerne innom
 
 

2 kommentarer:

  1. Ut i fra bildet blir dette et spennende sjal! Nydelig garn du strikker av! Dette kommer til å bli brukt, tipper jeg.

    Ha en strålende onsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Det ser ut som eit spennande og flott sjal :)

    SvarSlett