torsdag 11. april 2013

Ullgarn og nye farger.

 
Det er travle dager!
Målet mitt med å strikke masse er gått litt i vasken.
Men tiden blir brukt på garn, oppskrifter, nettbutikk, blogging, facebookoppdateringer, fotografering, pakking av varer, sende mail, svare på mail, osv, osv.
Men det er spennende tider!
At så mange allerede har funnet min lille butikk på nettet og valgt å bestille varer hos meg er som et eventyr!
Jeg vandrer fornøyd avsted til posten med mine garnpakker og er ekstra fornøyd når noen sender en liten hilsen tilbake når garnet er mottatt!
Enda bedre er det når det kommer bestilling nr. 2 og 3 fra samme kunde...
 
Over ser du noen av de nye fargene i Alaska som kom fra Drops i går sammen med noen påfyllfarger..
Det er kanskje ikke tid for ull akkurat nå med våren som banker på... men sitteunderlag og julegaver eller en pute...Garnet er 100% ull og kan toves..
 
Og du... inne på sidene til Drops ligger jeg med best pris på Alaska og enda sender jeg med fastpris på kr. 40.- i frakt.. Det er et godt tilbud!
 
Ta turen innom Joruns garn og hobby og se enda flere gode tilbud og nyheter...
 
Ha en fin dag!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar