tirsdag 9. april 2013

Dreamline Air.

Snart  ferdig med nok et englemaskesjal!
Denne gangen er det Air fra Dreamline- serien til Du Store Alpakka som er blitt englemasker, eller kjærlighetsknuter som de også kalles.
Garnet er en blandig av Suri alpakka og nylon.
Det er veldig drøyt. 235m pr 25g.
Fargen heter 111 Antrasit. Er nok mer grå enn bildet viser.
Denne fargen og flere andre er pakket og befinner seg et eller annet sted mellom leverandøren og en veldig spent mottaker- meg.
Om veldig kort tid vil du finne det hos Joruns garn og hobby!
 
 

2 kommentarer:

  1. De er så fine de sjalene av englemasker. Jeg har forsøkt dette en gang men gav opp. Jeg synes det var så vanskelig å få de like store. Kanskje det finnes et knep for å få de like stor :-)

    Flott blir sjalet ditt i allefall!

    SvarSlett
  2. Englemaskesjal er superfint :)
    Jeg har litt dilla på sjal for tida, så kanskje det blir et slikt også etterhvert :)
    Ønske om supre dager fremover fra meg til deg!

    SvarSlett