søndag 7. april 2013

Vest, endelig ferdig.

 
Ferdig!!!
Denne har ligget i all evighet og bare ventet på noen småting, som at flagget måtte festes på ryggen..
Fargen er håpløs å få riktig på bilde, men den er ikke så blå som det midteste bildet!
Pynteknappen er bare festet med et silkebånd tredd igjennom vesten og knyttet. Om man ikke vil ha den der eller ønsker en annen pynt er det bare å knyte opp og ta vekk!!
Nå tror jeg at jeg skal bevege meg vekk fra nåler, pinner, facebook og gå meg en lang tur i været som slett ikke ser så ille ut!
 
Garnet finner du selvsagt hos jorunsgarn.no
 
Kos deg med søndagsettermiddagen og kvelden!

2 kommentarer:

  1. Pynteknappen og silkebåndet gjorde susen synes jeg! Godt å få ferdigstilt prosjekter som det er lite igjen på.


    Ønsker deg ei ny fin uke!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  2. Her var det mykje som var blitt ferdig. Flott både gensar og vest :)

    SvarSlett