tirsdag 24. september 2013

Nyhetsbrev fra www.jorunsgarn.no

Hei.
 
For første gang på flere uker har jeg fri fra vikarjobben i barnehagen. Så i dag skal jeg ta igjen alt som er blitt liggende på vent.
Garnbestillinger sendes fortløpende, men en del andre oppgaver blir liggende.
 
Jobben i barnehagen foregår mye ute og jeg tenker at denne høsten har vært aldeles vidunderlig! Noe regn og grått har det vært, men soldagene har vært lagt flere denne høsten.
 
Men tidlig på dagen er det skarpt og noen dager må luene på. Og om ikke lenge må nok både ullbukser, ullsokker og tykker gensere og votter frem!!
Og hvorfor ikke strikke noe nytt i Merino mens garnet ennå er på supersalg! Kun kr. 26,- pr. 50g.
 
 
 
 
Denne flotte ullbuksa en både flott og praktisk!
 
 
Selv har jeg hatt englemasker på heklenålen de siste dagene. En bestilling fra en hyggelig kunde.
 
 
Garnet er Air fra Du store alpakka. Fargen jeg har brukt her er Antrasitt, men garnet er å få i mange andre farger også!
Sjalet måler 200 cm  100 cm og garnmengden er kun 25 g!! Kr. 45,-!!
Julegavetips?
Om du ikke har heklet englemasker- ta en titt på  Felisis blogg. Det var her jeg lærte teknikken. Veldig flott forklaring.
Lykke til med dine hekle og strikkeprosjekter!
Husk å titte innom www.jorunsgarn.no Der finner du altid gode tilbud på garn!
 
 
Høsthilsen fra Jorun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar