mandag 16. september 2013

Nyhetsbrev fra www.jorunsgarn.no

Hei!
Etter en hektisk helg med garnbutikken på marked, er det i ferd med å bli orden i kaoset igjen!
Jeg har vært på forskjellige markeder og messer tidligere, men aldri hatt med "bare" garn!
Så dette var en ny erfaring.
Ikke var det så lett å vite hva jeg skulle ta med. Jeg har så mye garn i fine farger jeg gjerne skulle vist frem, men alt kunne jo ikke bli med!!
Men en del fikk jeg pakket med meg!
 
 
Her er jeg! Garnpakker, pinner, knapper, kataloger og noe ferdigstrikket ble det plass til!!  Og jeg hadde en kjempefin helg! Marked betyr masse mennesker og nye bekjentskaper! I tillegg til kjente som tittet innom for en prat! Storkoste meg! Og salget gikk bra, riktig mange gikk hjem med garn i posen!
 
Nå er det tid for storsalg hos Drops og da følger jeg etter!!
Nå er det Merino som er satt kraftig ned i pris!!
Hos oss er det bare Baby Merino vi har i hyllene, men den får du i mange fine farger til en hyggelig pris kr. 26,- nedsatt fra kr. 35,-
Baby Merino er superwash behandlet, mykt og utrolig godt å strikke av! Et garn du garantert blir veldig glad i!!
 
Link til BABYMERINO!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar