torsdag 19. september 2013

Nye følgere.

Hipp! Hipp! Hurra!!!!
Plutselig hadde nr. 100 valgt å følge bloggen min!
Så hyggelig. :-)
Har blogget siden 2007. Ikke med like stor iver hele tiden, men til og fra! Noen ganger ofte, andre ganger blir det lenge mellom innleggene!

Tenk at så mange har valgt å følge med! Nå legger jeg for det meste ut linker til gratis oppskrifter.
Linker til nettbutikken min www.jorunsgarn.no, gjør jeg også! Og noen innlegg om egne oppskrifter, turer hit og dit. Litt om familien og alt annet jeg plutselig finner ut at jeg vil dele med bloggverden!

Selv har jeg fått mange bekjente og til og med noen nye venner gjennom bloggingen, og jeg synes det er spennende å lese andres blogger, finne nye ideer og bli kjent med folk som har mange av de samme interessene jeg selv har!

Kommer til å fortsette og blogge i mange år til! Og kanskje er det flere som velger å henge seg på for å følge med på hva jeg driver med! Velkommen skal du være!

 
Se det flotte bilde min kjære tok av Bygdin da vi var der på ferie i sommer! Vakkert?

3 kommentarer:

  1. Tack för det välkommen du också att läsa min blogg ,kram Nette

    SvarSlett
  2. :O)
    Jeg bruker å läsa bloggen din, fina bilder og andra fina saker du har ,
    og jag pröver å läsa Norskog lära mere.

    SvarSlett
  3. Vilken fin bild. Var ligger detta tjusiga ställe?
    Kram Birgitta

    SvarSlett