onsdag 4. september 2013

Nyhetsbrev fra butikken.

JORUNS GARN OG HOBBY JORUN ELISABETH ULMI HOLMEN via 24nb2.srv.ip.no 
07:21 (for 2 minutter siden)
til meg
Hei!
 
Nå er dagene her fylt med jobb, møter, kurs og messeforberedelser.
 
Helgen 14.- 15. september skal jeg delta på messe på Kallum søndre her i Moss.
Det gleder jeg meg til. Det er alltid morsomt å treffe andre messedeltagere og hyggelige kunder.
På messa kommer jeg til å ha med meg både garnpakker og noe ferdig strikket.
Er du fra distriktet håper jeg du tar turen innom og titter på alt det fine som stilles ut og ikke minst,får en hyggelig stund med kaffe og svele på den hyggelige gården.
 
 
 
Og i mellomtiden prøver jeg å holde garnhyllene i nettbutikken oppdatert og sender garn på kryss og tvers i hele landet.
 
Ekstra morsomt er det å se at flere kunder kommer igjen og handler for både andre og tredje gang!!
 
Og fremdeles har jeg gode priser på flere garnsorter. Blant annet Alpakka  til kr. 26,- pr. stk. Jeg har valgt å ta inn noen få nøster med Eskimo. Har bare grått og brunt på lager ennå, men jeg regner med at jeg kommer til ta inn flere farger etterhvert!
 
Herlige Safran  kr. 21,- finnes i mange fine farger!
 
Alaska   settes ned til kr. 15,-. Tilbudet på alaska gjelder så langt jeg har garnet på lager.
 
 
Ta turen innom nettbutikken og se flere gode tilbud!
 
 
Ha en fin dag og uke!
Og kos deg med garn og pinner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar