fredag 13. september 2013

Kluter og marked.

Nå har jeg pakket opp og pakket ned, priset og merket. Laget garnpakker og renskrevet oppskrifter!
Så nå er jeg klar for marked på Kallum søndre.                                                                    (Helgen 14. og 15. september kl. 11.00- 16.00!)
Jeg er veldig spent på hva de andre kommer til å ha med og ikke minst responsen på garn!
Det er ikke lett å vite hva man skal ta med. Men jeg har tatt med litt fargerik bomull, litt tykt garn til raske små strikkeprosjekter. Noen garnpakker med oppskrift og litt pinner, knapper og oppskriftskataloger. Noe ferdig strikket, har jeg også med.
Garn til klutene får du på www.jorunsgarn.no.
1 nøste Paris er nok til en klut! :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kommer en tur. blir vist ikke noe camping likevell, så da tar jeg sykkelen å sykler en tur opp, for å se på livet. Kanskje jeg får lurt med Gubben.Hilsen Grethe

    SvarSlett