onsdag 5. mars 2014

Dagen i dag.




Dagen har gått som en lek, til tross for grytidlig morgenstund.(Våknet i fem- tiden! og klokka skulle ringe 07.00)                                                                                                                                                                                      Har hatt det morsomt sammen med de elleville trollungene i barnehagen. De sier og gjør mye rart! Det blir det mye smil og latter i løpet av en arbeidsdag.

I kveld har jeg hatt besøk av en veldig hyggelig kunde også. Men som så ofte før så kunne jeg ønsket meg mer garn og ikke minst plass til alt garnet! Skulle hatt alt kundene ønsket seg!!
Men her får vi ta et skritt av gangen. Lageret bygges sakte, men sikkert opp. Og etterhvert vil jeg vel ha mer av de fleste farger på lager! Håper jeg!
Om noen føler at de trenger garn, det er bare å ta kontakt. Jeg ønsker meg mest av alt en stor kundekrets 
www.jorunsgarn.no
Ikke glem at Alaska er på tilbud denne måneden!  sammen med alt det andre flotte garnet til veldig fine priser! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar