tirsdag 11. mars 2014

jorunsgarn.no



www.jorunsgarn.no finner du selvsagt på nett OG som en liten "hjemme- bedrift" med tilholdssted i Moss/Rygge.
Adressen er Hananveien 158 i Moss og jeg holder til i underetasjen.
Her er jeg. ( link til gule sider)
Jeg er ikke alltid til stede på adressen. Noen ganger jobber jeg  som vikar og andre ganger er jeg ute med garnpakker. Noen ganger er jeg på husfliden, noen ganger på mandagsklubb, noen ganger besøker jeg familie og venner og noen ganger går jeg meg en tur.
Med andre ord- jeg har ikke anledning til å ha faste åpningsdager!
MEN det er bare å sende meg en liten mail jorunholmen@gmail.com eller en hilsen på facebook- (siden min finner du HER)
Avtaler gjerne tid!
Facebook- siden oppdateres også med tidspunkt jeg er tilgjengelig!

I dag, 11. mars er jeg å treffe fra 10- 15

DETTE BLE MYE INFO PÅ EN GANG!


På bildene nedenfor vil du se hvordan min lille butikk er blitt etter omgjøringen!
Er ikke helt ferdig, men jeg er veldig fornøyd hittil!


 Nå begynner det å ligne noe!
Det jeg ønsker meg mest av alt nå- ER FLERE KUNDER!!
Tenk om flere kunne finne veien hit til meg.
Omsetningen har vært økende hele det første året og det ser ut til at trenden fortsetter, men jeg er langt unna å kunne ta ut lønn!


Nettbutikken er godt besøkt, men jeg klarer å betjene langt flere..


Utvalget i farger og sorter er blitt ganske bra!
Fortjenesten går hele tiden tilbake til butikken for å utvide vareutvalget!
Og omsetningshastigheten kan gjerne bli høyere...




Knapper og strikkepinner finnes i flere utgaver og det blir stadig bedre utvalg her også.


Selve lagerlokalet jeg har- er IKKE stort, men det rommer mye!
Nå som jeg har fått omorganisert, er det blitt veldig bra- syns jeg!


Så da gjenstår det bare....Å ØNSKE VELKOMMEN INNOM!
Del info om både nettbutikken jorunsgarn.no og mitt lille lagerlokale med venner og kjente!
Takk!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar