onsdag 26. mars 2014

Luer til nyfødte og leger uten grenser. Link til gratis oppskrift på luer.

Boleroen er ferdig. Skal bare monteres.
Tror den blir veldig fin og gleder meg til den kan brukes.

Kid Silk er så tynt og elegant. Og mengden garn som brukes er langt under 50 gram!
Boleroen er  som sagt strikket i Kid Silk etter denne oppskriften: Bolero.
Garnet finner du her:Kid Silk.

Før jeg satte i gang med montering, strikket jeg en bitte liten lue. Mandagsklubb- jentene har utfordret hverandre til å strikker luer til leger uten grenser.
Spent på hvo
r mange vi klarer å strikke på 14. dager.
Vi har valgt å bruke Baby Merino garn på pinne 3,5 eller 4. 

Jeg ser at jeg må øke maskeantallet til 82  (60 masker blir litt lite). Baby Merino er litt tynnere enn garnet som er anbefalt i oppskriften.
Har du lyst til å strikke? Garn finner du her:http://www.jorunsgarn.no/produkt/garn/baby-merino
Oppskriften finner du her:
http://hobbykos.blogspot.no/2014/02/gratis-oppskrift-pa-nyfdt-lue.html



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar