lørdag 8. mars 2014

Dagen i dag.

Når det ikke er mer plass på gjesterommet må noen nøster bo i skapet i stua bak glassdører. Vakre nøster med Safran fortjener kun det beste! www.jorunsgarn.no/produkt/garn/safran
Lageret vokser og kundene blir stadig flere. Man kan lage nettbutikk på få kvadratmeter. Men når det står garn i gangen, når kommoden i gangen er "showroom" for knapper og ferdige pulsvarmer, når stua og hele gjesterommet er mer enn fullt- det er da man skjønner hvorfor man bor alene! :-)

I dag er planen å jobbe litt fra husfliden, med litt oppdateringer av hjemmesider og tur invitasjoner! 
(Moss husflidslag på facebook - besøk gjerne siden)

Jeg skal ommøblere garnrommet- altså gjesterommet!

Og sist men ikke minst står regnskap og moms- avregning på timeplanen. Jeg ser allerede at jeg blir skyldig avgift- og det er bra! Det betyr at det er positiv bevegelse hos www.jorunsgarn.no. Kanskje kan det bli noen kroner i lønn også- på sikt?

I kveld skal jeg spise middag med gode venner!

Det var dagen min i korte trekk! HA EN FIN-FIN LØRDAG, ALLE SAMMEN



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar