torsdag 6. februar 2014

jorunsgarn.no


Jeg rydder og rydder i garnbutikkens varebeholdning.
Prøver meg frem med både sorter og farger. Og noen ganger kommer ikke fargen inn på lager igjen så fort som jeg ønsker.
Men nå har jeg valgt å slette farger som er tomme, sånn at det skal bli lettere å navigere seg frem til fargene man ønsker å bestille.
Ikke alle garntypene er sortert ennå, men jeg jobber med saken! Og så krysser jeg fingre for fortsatt godt salg, sånn at hyllene fylles raskt opp igjen. Januar og februar lover godt! Masse garn er sendt fra lageret her i Moss! Og mer skal det bli!

Takk til alle hyggelige kunder!
Send meg gjerne en mail om det er noe du savner i butikken, eller det er noe du lurer på med en oppskrift eller annet! Du treffer meg på jorunholmen@gmail.com eller på FACEBOOK- SIDEN. :-)

Under finner du en liste over garntyper med oppdatert lager!

Eskimo har solgt veldig bra! Jeg har ikke hatt mange fargene inne, men de jeg har hatt, har som sagt gått raskt ut fra lager.
Jeg har noen nøster innom butikken igjen og får nok flere etterhvert. Men dagens beholdning er oppdatert! 




Liker ·  · 

Mangler dessverre både natur og sort Sterk. Men grå, blå, rød og gråmelert er på lager. Bestilling på mer er hos leverandør...
Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/7509/moss">Moss</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar