onsdag 19. februar 2014

Dagen i dag med strikke- garnhandle-åpen dag.


GOD MORGEN!

I dag er det onsdag og torsdag på en gang!
Det vil si; jeg pleier jo å ha strikke- garnhandle-åpen dag på torsdager, men ikke denne og neste uke. Jeg blir opptatt disse to torsdagene! Derfor er torsdag på onsdag i dag og neste uke!

For å gjøre det hele så enkelt som mulig. I dag, onsdag 19. februar kan du ta turen innom Hananveien 158, underetasjen og handle garn, skravle litt, strikke, få en kopp te, en kjeks og helt sikkert le litt.
Alt dette fra kl 18-21
( Jeg er stort sett tilgjengelig tidligere på dagen også, men må noen småturer ut, så det kan være du kommer til stengt dør om du kommer før kl 18, men fortvil ikke. Da er jeg ikke langt unna)

Garnet jeg har på lager er for det meste garn fra Drops og litt fra Du Store Alpakka.
Og som om ikke det var nok!
Alt garn selges med ca 10- 30% rabatt. ALLTID!
Pinner, heklekroker, knapper finnes også på samme sted!

Skrytebildet ovenfor er av skjørtet jeg har strikket meg. Veldig fornøyd med resultatet.
Oppskriften finner du HER på siden til Pickles.
Og garnet jeg har brukt finner du HER hos jorunsgarn.no, eller i Hananveien 158!

HA EN FANTASTISK DAG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar