lørdag 1. februar 2014

Bursdagsfeiring i nettbutikken.



www.jorunsgarn.no har bursdag!!

For akkurat 1 år siden åpnet nettbutikken dørene!!
Det har vært et år med mange erfaringer, nye bekjente, nye venner, deltagelser på markeder osv. osv. facebookfølgere, blogging og mye, mye mer! Mye jobb har det vært, men sååå morsomt og lærerikt!
Garn har kommet og gått i hyllene. Ikke så mange nøstene til å begynne med, men med en jevn økning.


Da butikken åpnet dørene var jeg slett ikke sikker på at dette kom til å gå bra.
Mine få sparekroner var gått med til et garnlager.
Om jeg ikke fikk kunder, kunne jeg i alle fall kose meg med mye garn og deilige farger i månedsvis og år fremover!!

Men kundene kom og garn ble pakket og sendt. Å ha garn til en rimeligere pris enn de fleste har vært min vei til kundene. 
Ennå sliter jeg litt med å ha nok farger og sorter inne til enhver tid, men det blir bedre!
Det tar litt tid å øke sortimenetet, men jeg holder på! Noen garntyper forsvinner kanskje, mens andre vil komme til. Her gjelder det å prøve seg frem!

At jeg holder på etter det 1. året og også ser lyst på fremtiden,ja
det kan jeg takke dere for ! Verdens beste garnkunder og venner!


Takk til alle som er innom og handler, til alle dere som deler innleggene mine på facebook!  Som deler info fra butikken med familie og venner.Dere er utrolig viktige for meg!
Takk til alle som er innom bloggen og facebooksiden og følger med på alt jeg pusler med av oppskriftslinker, garntilbud og dagligdagse hendelser fra et helt vanlig liv!

I dag setter jeg prisen på Sky ned med 39%


http://www.jorunsgarn.no/produkt/garn/dreamline-sky


Et bursdagstilbud til deg! 


Unn deg litt luksus i hverdagen! Sky er virkelig vakkert!

Teksten under er hentet fra Du store alpakkas egen hjemmeside.

 Sky har vakker silkeglans og mykhet som kommer fra en nydelig blanding av fineste silke og babyalpakka. Garnet er tynt og delikat og bør strikkes på tynne pinner når det strikkes alene. Kombineres det med en av de andre kvalitetene i Dreamline kan det derimot strikkes på mye tykkere pinner og gir da en nydelig glans til de andre garnene.
Vekt pr nøste: 25g. 
Løpemeter pr nøste: 116m
Strikkefasthet med enkel tråd: 34m i glattstrikk på p nr 2 = 10cm

1 kommentar: