onsdag 26. februar 2014

Dagen i dag!

Neimen! Nå ble jeg veldig glad! 3 nye følgere på facebook- siden i dag! Hipp hurra!!
 
Jeg satt akkurat og grublet noe veldig på hvordan jeg skulle klare å få flere til å finne meg og min bitte lille garnbutikk. Med flere som følger med er det lettere å synes! Så takk til dere alle sammen som følger med på garnoppdateringer, som deler innlegg og legger igjen en hyggelig kommentar i ny og ne! Uten dere hadde det ikke vært mulig å drive garnbutikken!♥
www.jorunsgarn.no


Og selvsagt takk til alle dere som er innom og leser bloggen min. Som holder ut alle garnoppdateringer. Oppskriftslenker, bilder av garn og sauer, åkre og alt mulig annet! Til dere som har lagt meg til i egne blogglister! Takk for masse hjelp! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar