søndag 12. januar 2014

En søndag i januar.


I dag startet dagen rett ut på sofaen etter frokost.
Boka var nesten utlest.
Resultatet ble en snørrete, hulkende, tårevåt affære.
(håper jeg ikke avslørte alt for mye for deg som ev ikke har lest boka ennå)
Liket den godt, ti tross for snørr og tårer.
Har ikke lest noe av Jojo Moyes tidligere, men det kan være jeg tar med meg en bok om jeg snubler over noe annet hun har skrevet.






En liten spasertur (i god fart- for å holde varmen).
Vi er jo slett ikke vant til kuldegrader og vind.
Været så aldeles nyyyydelig ut, men det var som sagt kaldt.
Fuglevik er et av mine favorittområder å gå tur i.
Deilig med hav, båter, hytter, svaberg og skog.
Alt på en gang!

Resten av dagen har jeg linket oppskrifter til 365 saker du kan sticka.. Så har trenger jeg ikke tenke på det resten av uka som kommer.

OG  
Siden til Moss husflidslag på husflidens hjemmeside. Den er jeg ikke helt ferdig med, men den er oppdatert, selv om det er litt uryddig.

Gå inn å lik sidene, da blir jeg så glad.
Meld dere på kurs i husflidslagene, det er så mange flinke folk som gjør en enestående jobb for at folk skal kunne treffes og lære noe nytt.

Skulle jobbet litt med nettbutikken min www.jorunsgarn.no, men i dag kjenner jeg at jeg har brukt mer enn nok tid på dataen! 

GOD SØNDAGSKVELD! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar