onsdag 22. januar 2014

Dagen i morgen og uglelue.

Minner om at det IKKE er åpen dag og strikkekveld hos meg i morgen torsdag!
Skal ha en liten operasjon og vet ikke helt hvor spretten jeg er kommende uke. Men så fort jeg føler at formen er oppadgående er jeg tilbake med strikkekvelder og annet kos!
Obs! Det blir nok noe ekstra vent på garn som bestilles i de førstkommende dagene, men ikke fortvil! Garnet kommer!!
Klem fra meg til alle dere der ute!  
www.jorunsgarn.no



Må bare vise frem luen jeg har strikket i Baby Merino. etter oppskriften jeg fant HER.
Strikket med enkelt garn barnestørrelse, den ble til baby. Veldig søt, syns jeg!
Med dobbelt garn få du mer korrekte størrelser og kan strikke til både barn og voksen også.

1 kommentar:

  1. Hvor er det en hyggelig og skøn blog du har. Glæder mig til at følge dig fremover og få glæde af alle dine fine opskrifter + henvisninger til ..... Tak fordi du deler.
    God weekend ønskes fra DK

    SvarSlett