tirsdag 28. januar 2014

Dagen i dag.

Formen er ikke helt på topp i dag.
Har sovet dårlig, så jeg er vel mest trøtt! Men det strammer i såret og er ganske sårt inne i magen også!

Men så er det noe positivt da! Vekta! Ikke at jeg er en trimmer med fokus på kosthold og kondisjon.     ( Selv om jeg kanskje burde være det..) Nå ja.Fjerning av livmor og 2 dagers faste fikk badevekta til å snike nåla under det magiske 60- kilos merket. Jihiiiii!! Med mine 154 cm har jeg i alle år veid under 60, men alder, røykeslutt og kakekos har sakte men sikkert lagt små gram til vekta og plutselig var det blitt kiloer av alt sammen!
Men å være akkurat under, det kan jeg leve med. Så får vi se hvor lenge det varer.

Ellers så sitter jeg her og pusler litt da!
Registrerer noen nye varer inn i Nettbutikken www.jorunsgarn.no
Symfonie strømpepinner i 5 og 5,5mm er lagt inn HER.
Jeg kommer til å ta inn flere størrelser, men må ta et steg av gangen. Symfonie er nydelige å strikke med!


                                                                                                                                                                                 













                                                                                 Noen nye knapper og perler er på plass, se bare HER.



















Ellers så snør, snør og snør det ute!
Vakkert. Ugleluer glir av pinnene. Ble ferdig med en barnestørrelse i går og begynte på en babylue.
Og s nyter jeg synet av en nydelig bukett med tulipaner som kom fra  Heimdalenga Barnehage med hilsen fra både barn og voksne. Tusen takk!


Luene strikker jeg med to tråder alpakka på pinner nr. 4.
Fargen jeg har brukt 2020 lys camel kommer dessverre dårlig frem på bilde.

Garnet finner du HER:


HA EN FIN DAG, ALLE SAMMEN.

1 kommentar: