mandag 15. februar 2016

Garnbutikken i Moss.

  

Februar er allerede halvgått.. 
Fra årsskiftet har jeg satset 100% på garnbutikken min. 
Jeg bestemte meg for å ta en måned eller to av gangen og se hva jeg klarte å få til.
Og nå, halvveis i februar har jeg ikke tenkt å gjøre de helt store forandringene..ikke for mars i alle fall..Noen endringer blir det, men butikken vil fremdeles ha åpent hver dag, bortsett fra søndager..

Det er morsomt å se at det er flere og flere som finner butikken min..Og flere kommer til og med "langveis" fra for å handle Drops garn.
alt i alt, er jeg veldig fornøyd med hverdagen min..
Og kundene som besøker butikken, er veldig fornøyd med utvalget av Drops garn..noe jeg er glad for.
Garnlageret og utvalget vokser, sakte men sikkert..og jeg håper og tror at det er en trend som vil fortsette..

Forrige uke møtte 24 strikkeglade opp til torsdags kveldens strikkekafe!! 
Det var absolutt rekord i den bittelille garnbutikken..Litt trangt om plassen.....
men, utrolig morsomt og givende!

Må skryte av kjolen jeg har strikket også! 
Oppskriften finner du i den nye boken til Marthe Helgetun "Strikketid"
Jeg brukte Belle. Garnet er godt å strikke med og består av bomull, viscose og lin.




2 kommentarer:

  1. Så kjekt å høre at det går bra med butikken din! Lekker kjole du har strikka! Marte Helgetun designer mye fint. Skulle gjerne deltatt på den stappfulle strikkekafeen......

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Bare stå på, Jorun, vi heier på deg vettu! Følger deg her, på Instagram og FB. Men best av alt er jo å komme i butikken og klappe garnet og nyte fargene - beste garnhula jeg vet om ♡♥♡
    Klem fra Margaretha

    SvarSlett