søndag 11. oktober 2015

Strikkekinofestival.

Lørdag var det strikkekino- festival i Fredrikstad.
Det er noe av det morsomste jeg har vært med på, på lenge.
Jeg fikk riktignok ikke sett en eneste film. Jeg med min lille garnbutikk var invitert til å delta på arrangementet sammen med 2 garnbutikker fra Fredrikstad. 
Vottelauget var på plass med sin bok som de signerte og solgte. Bitta Mikkelborg signerte og solgte bøkene sine. Det ble solgt strikkeoppskrifter, Husflidslaget var på plass...
Bildene nedenfor er tatt noen minutter før dørene åpnes og strikkedamer i alle aldre strømmet på!
Jeg solgte masse garn og fikk reklamert for min butikk! :-)
Veldig, veldig flott arrangement, mange hyggelige utstillere og endra flere hyggelige kunder.
Det var på forhånd solgt nesten 200 festivalpass på nettet og i garnbutikkene i Fredrikstad. Passene inkluderte 3 filmer, lunsj og gode tilbud hos oss som hadde stand.
Garnhuset og Flamingo garn hadde i tillegg åpne butikker med gode tilbud til langt på kveld.
Etter tilbakemelding på facebook ser det ut som alle har kost seg. Noen små justeringer må kanskje til neste gang festivalen arrangeres. For det er klart det blir en neste gang!! 
Og det er bare å ta av seg hatten og takke Kristin Ålerød for et godt gjennomført arrangement !

Det frister så absolutt til gjentakelse!
Jeg sitter her og er sprettende av energi og har bare lyst til å jobbe enda mer med garn og pinner!!
Gi meg flere timer i døgnet!! For å bobler det av ideer og kreative tanker..








I

1 kommentar:

  1. Så fint at det ble vellykka! Hadde ikke trodd noe annnet heller, da. Tenk så mange ivrige strikkedamer, garn, mønster og pinner i tillegg til kino......
    Hold på den gode følelsen, og lykke til med butikken!

    God mandag fra Ingunn

    SvarSlett