onsdag 5. juni 2013

Nyhetsbrev fra jorunsgarn.no

JORUNS GARN OG HOBBY JORUN ELISABETH ULMI HOLMEN via 24nb2.srv.ip.no 
10:08 (for 2 minutter siden)
til meg
 
Det er så deilig med sommer!!!
Og jeg trenger ikke alltid å være ute i det deilige været, Neida! Det holder at døra åpnes på vidt gap og det lukter syriner fra buskene utenfor døra.
Da får jeg lyst til å gjøre noe!
Så, med nydelig vær utenfor, fikk jeg tatt en opprydding, kontroll- telling og om-organisering av mine garn- nøster.
Her er et bilde av kroken med Dreamline- garn!
 
Så nå kan jeg lene meg tilbake og nyte synet, vite at alt er lagt riktig inn i nettbutikken..og for de kundene som dropper innom iblant ser det ryddig og fint ut!!
 
Denne og neste uke selger jeg bomullsgarn til gode priser!
Safran kr. 21,-
Muskat kr. 21,-
Bomull- Lin kr. 23,-
Paris kr. 16,-
 
Frakt er fremdeles kun kr. 40,-
 
Det er gode priser på resten av garnet også.. Så ta turen innom www.jorunsgarn.no og se alle fine farger!
 
Ha en kreativ sommeruke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar