tirsdag 18. juni 2013

Gode tilbud på bomullsgarn.

Innboks
x
JORUNS GARN OG HOBBY JORUN ELISABETH ULMI HOLMEN via 24nb2.srv.ip.no 
13:20 (for 1 minutt siden)
til meg
 
 
 
 
 
 Hei og hopp! Nå er det snart ferietid! :-)
 
Kanskje begynner du med ferie allerede til uka? Eller kanskje strekker du deg til langt ut i august før din ferie starter?
 
 
Uansett, du har vel ikke tenkt å ta fri fra garn og strikkepinner bare fordi det er sommer?
Jeg har ikke tenkt å ta ferie ennå så det er fremdeles mulig å få tilsendt garn til sommerens strikke eller hekleprosjekter!
 
Jag pakker alltid optimistisk med meg masse garn når jeg reiser på ferie.
Jeg skal jo rekke så mye i de lange ukene som er til rådighet!
Nå ja! Jeg har det meste med meg urørt hjem igjen, men noe har jeg alltids fått kost meg med.
For kose meg med strikkepinner eller heklenål klarer jeg om det er i  båt, på et skjær, i hagen eller ved et basseng.
Det som kanskje endrer seg mest, er valget av farger. 
Det blir ofte noe lyst, fargestrekt og friskt!
 
Garn til ferieturen din sender jeg og tilbud på bomullsgarn fortsetter også denne uka!!
 
Safran kun kr. 21,-
 Bomullin kun kr. 23,-
Muskat kun kr. 21,- og Paris kun kr. 16,-
 
 
Se flere gode tilbud på www.jorunsgarn.no
 
Ha en kreativ uke..
 
Følg gjerne med på både facebook og blogg.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar