tirsdag 4. juni 2013

Fra boka Lekre masker og lekne sting.

 
Så er jeg endelig i gang.
Boka til Sidsel Høvik er så flott og jeg har nesten lyst til å strikke alt!
Det kommer jeg selvsagt ikke til å gjøre, men en bolero skal det i alle fall bli.
 
Jeg har valgt å strikke den i Alpakka fra Drops. Og er litt spent på hvordan dette blir. Har strikket en prøvelapp(!!) og funnet at det passer..
 
Ellers så ser jeg at bloggen min er ganske så "glemt" om dagen.
Det meste av tiden bruker jeg på facebook- siden min. Så om du ønsker å følge med på hva jeg gjør, er det kanskje lurt å besøke siden.
 
Det meste av min "fritid" går med på å få nettbutikken min opp å gå, og jeg får stadig nye kunder. Det er veldig moro!!
 
Titt gjerne innom du også. Mye fint garn til gode priser.
Og kun kr. 40,- i frakt!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar