tirsdag 20. november 2012

Ny jobb, nye utfordinger.


Jeg jobber som vikar hos SFO og syns det er spennende og utfordrende.
Alt er så nytt at jeg ennå ikke kan navnet på alle ungene, men jeg har hatt fine dager sammen med flotte unger!
Og det fine med SFO er at både jeg og barna får lov til å være litt kreative!
Det er rett før vi må starte med å lage julepynt og kort og alt som har med den store høytiden å gjøre.
Men først tenkte jeg vi kunne lage noen ugler!
Fant ideen hos Skapligt enkelt.

Nå er mal og et eksemplar ferdig! (Vel, nesten. Mangler en vinge...)
Blir spennende å se om ungene syns dette er en god ide!
I morgen får vi prøve ut ugleideen hos ungene!



2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb, og for en herlig ugle. Den må vel slå an.
    Ønsker deg en super dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Blir nok en veldig trivelig plass å være på SFO. Uglen blir nok populær.
    Gratulere med ny jobb !

    SvarSlett