mandag 19. november 2012

Dele mønster og ideer.



Har reist fra strikketøy og sitter her og har tid til å blogge, men ingenting å vise frem! Og ofte er det sånn at jeg gjerne skulle ha oppdatert bloggen, men har ikke noe nytt å komme med...

Men det trenger ikke alltid være egne arbeider og ideer som blogges!
For noen dager siden blogget jeg et innlegg for en bloggvenn og fikk mange besøk og kommentarer på innlegget!
Ingunn og hennes innlegg med oppskrifter på pulsvarmere fikk også mange besøk ettersom mange valgte å følge linken til hennes blogg.
Jeg har selv blitt linket til i andres blogger og på forskjellige forum og syns det er veldig hyggelig.

Har DU et innlegg, en gratisoppskrift du vil dele eller bare ønsker litt omtale om bloggen din??
Ta kontakt med meg, da vel! Jeg deler gjerne dine innlegg på min blogg!
Send mail til; jorunholmen@blogspot.com eller legg igjen en kommentar på dette innlegget!
 
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jamen så flott da Jorunn!...det er ikke alltid en har noe nytt å vise..og da kunne bruke litt av det andre lager...smart:)
    Alltid hyggelig å kikke innom deg:))

    SvarSlett
  2. Det var en god ide, ikke alltid man har noe egenprodusert å vise fram. Fin blogg du har med mye inspirerende stoff:-) Legger meg til følger:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett