søndag 1. november 2009

Strikkemaskin.

Her er mitt nye vidunder!
Har lenge vært på jakt etter en rimelig, pent brukt strikkemaskin. Og jeg var heldig og komme i kontakt med en hyggelig dame som skulle kvitte seg med en.
På lørdag kunne jeg møte opp på posten og hente maskinen.

Gleder meg veldig til å sette meg ned å prøve den. Har bare hatt tid til å pakke den opp. men den ser bra ut!

Men først må jeg gjøre ferdig noen småprosjekter jeg holder på med.
Lilla garn blir leggvarmere, gråsort garn skal bli laaange pulsvarmere. Kanskje rekker jeg å strikke ferdig leggvarmerne i dag?

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Nysgjerrigper det er meg ;) Måtte selvfølgelig innom for å titte på hva postmannen hadde med til deg. Heldiggrisen! Det blir nok manuell strikking for min del i laaange tider fremover, selv om jeg gjerne kunne tenke meg å prøve et slikt vidunder...
    Leggvarmere og pulsvarmere - det står på hva-jeg-skal-strikke-listen min. Ønsker deg mange og fine timer ved vidunderet ditt!
    Siri

    SvarSlett
  2. Gratulerer med strikkemaskin. Blir nok en del hyggelige stunder sammen med den :) Kjempe lekker kjole vennina de har sydd til deg. Ærevære slike vennskap :) Ønsker deg en riktig fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Hei.Gratulerer med strikkemaskin.Regner med att det kommer mye fint ut sv den.Fine pulsvarmere og leggvarmere du holder på med.Fine farger.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett