tirsdag 24. november 2009

Sokker

Sokker igjen! Det blir noen av dem i løpet av året! Her i huset har de en lei tendens til å forsvinne. Det er ikke så morsomt. Vurderer og kjøpe noen..... kjedelig å strikke sokker som bare forsvinner!

Idag begynner jeg sent på jobb og har massevis å gjøre hjemme før jeg drar. Men jeg er igang med noen leggvarmere som skal bli julegaver. Så da får vi se hva som roper høyest, leggvarmerne eller støvsugeren. ( Tror jeg hører strikkepinnene litt allerede.....)
Det er på en eller annen måte blitt veldig nær adventstid, ikke vet jeg hvordan det er skjedd!! Trodde på en måte at jeg hadde "noen uker" igjen før jeg skulle frem med lysestaker og vinduene skulle pusses!
Nei, tiden flyr rett og slett litt fra meg for tiden. På tide å komme i rute!

Ha en riktig fin tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Fine og gode sokker du har strikka og ja det må vera kjedelig at sokkane forsvinn!! Enig med deg i at tida går utruleg fort, snart er jo Jula her igjen!! Ha ei fin veke:))

    SvarSlett
  2. Vilka fina sockor du stickat. Du är så flink med stickorna.
    Tänkte önska dej en mysig tisdagskväll.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  3. Hei.Så fine sokker du har strikket.Fine farger.Ønsker deg en riktig fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett