tirsdag 27. oktober 2009

Kjole!!!

Jeg har verdens beste venninne!
Hun har sydd kjole til meg. Er den ikke flott!!!
Rannveigs varemerke, "lille frue" lager en fin liten detalj.




Her er vi begge to. I kjoler som Rannveig har sydd. Råfine??!!
Gleder meg til å riktig pynte meg. Men den skal få vente til julebordet! I mens henger den i stua sånn at jeg kan nyte synet av den flere ganger om dagen.
Er så fornøyd! Og GLAD!
Bildene er også lagt ut i bloggen til mandagsklubben. Der kan dere se enda mer av alt vi jentene i klubben lager!


11 kommentarer:

  1. Å den är så läcker.
    Jag har sett Rannveig i sin, o den är lika fin :o)// Maria

    SvarSlett
  2. Hei!
    Bare söt er kjolen ~ heldig er du med sa en nydelig venninde...
    ~✿~
    Klemz fra Tyskland
    Beatrice

    SvarSlett
  3. Den var nydelig! Heldige du!

    SvarSlett
  4. nydelige kjoler. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Så flotte som kjolene ble, likte dem kjempegodt..
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  6. du verden så heldig...vakker kjole må æ si

    SvarSlett
  7. Så fine dere var, kjekk venninne ja som har sydd en slik fin kjole til deg.

    SvarSlett
  8. Så flott kjole! Kjempelekker farge og design.
    God søndag til deg!
    Klem : )

    SvarSlett
  9. Wow!! Nydeleg!! Så heldig du er. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  10. Så flotte kjoler! Og så heldig du er som har fått sydd en til deg.

    Ha en fin søndag, klem :)

    SvarSlett