lørdag 17. oktober 2009

Puslerier på en lørdag.

Scrapper litt. Syns dette bildet er så fint. En krabbefisker, sommer, sjø og minner fra en deilig sommerdag. Skal pynte enda ltt til før bildet er ferdig, så det dukker nok opp igjen om ikke så lenge.


Så morsomt at det plutselig dukket opp et par følgere til på siden min. Blir så glad når noen finner det jeg pusler med interessant.
Velkommen skal dere være.

Rett nedenfor huset jeg bor i, står det et stort kastanjetre. Og i det fine høstværet i dag, tok jeg meg en tur ut for å samle noen nøtter.
Med litt ståltråd og silkebånd , ble kastanjene samlet i en fin krans, som skal få henge på døren.
Den håper jeg holder seg samlet til tiden er inne for å bytte den ut med julekrans.

3 kommentarer:

  1. Hej! Vilket fint scrapp du håller på med. Det är alltid spännande att se vad som händer hos dej nu när du jobbar i den roliga butiken.
    Ha en mysig kväll och en skön söndag.
    Kramar till dej. Birgitta

    SvarSlett
  2. Jeg har samlet litt av hvert i naturen på mine turer. Håper å få lagd meg en ok krans til døren, men så var det å sette av tid da. Akkurat nå er jeg så opptatt med å sy....

    SvarSlett
  3. Skjønt bilde du har laget, og flott krans. Vi samler på kastanjer hvert eneste år, og har en stor kurv som fylles. De er så vakre å se på. Da guttene mine var små var kanstanjer noe de lekte mye med. De kunne jo være alt fra husdyr til bil i fantasien.
    Ha en god søndag.

    SvarSlett