torsdag 20. august 2009

Sokker og sjal.

Strikker "vaniljesokker" og enda et sjal med opprekksmasker. Vaniljesokkene blir kalt nettopp det fordi de er så delikate i fargen og blir så vakre med enkelt mønster. Bruker Arwetta. Et mykt og godt garn å jobbe med.

Ellers skjer det litt nytt om dagen. Var i jobbintervju i går! Og er veldig spent på om jeg kommer gjennom nåløyet. DET må jeg kanskje vente helt til MANDAG med å få svar på! Og i dag er det bare torsdag....
Så nå virrer jeg litt rundt meg selv, strikker litt, rydder litt og blir liksom ikke ferdig med noe. Sommerfuglene i magen er mange og har store vinger!
Og om noen lurer på hva slags jobb jeg har søkt, så er det som medarbeider i en helt ny hobbybutikk som åpner i Moss. Det må jo være helt topp!! Så jeg krysser fingre og håper alt jeg kan på en positiv tilbakemelding. Om bare dagene kunne gå litt fort.....
Posted by Picasa

8 kommentarer:

  1. så fine vanilje sokker og sjal!
    Er så enig i at arwetta er myyykt!!!
    Lykke til med jobben! Krysser fingrene for deg.
    Det høres jo ut som en kjempe koselig jobb!!!

    SvarSlett
  2. Nydelige sokker og sjal :o) Har ikke prøvd arwetta enda jeg, men tror nok det blir utprøvd snart. Lykke til med jobben!

    SvarSlett
  3. jøss,,,..så flott jobb...flotte ting du lager...å æ skjønna du går med fugla i magen

    SvarSlett
  4. Så fine ting du har laget! Sokker som heter vaniljesokker må jo virkelig være gode å ha på:-) Lykke til med jobben, håper du får den! Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  5. Hei.Fine sokker og sjal du har laget.Lykke til med jobb søkingen.Den jobben høres veldig spenenes ut.Ha en riktig fin Torsdag med såmmerfuler i magen.Bodil

    SvarSlett
  6. Så flotte ting..., både sjal og sokker.
    krysser fingrene for deg..., at du jobben... :O)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Fint sjal og sokker. Lykke til med jobbsøknaden, skal krysse litt fingre for deg jeg også :)

    SvarSlett
  8. Så mye fin hekling du har laget, lekkert sjal også. Håper jobbsøknaden slår til, ha ei fin helg.

    SvarSlett