De ble litt røffere, men er samtidig veldig fine på foten. Denne gangen husker jeg ikke hva slags garn jeg har brukt. Kjøpte et 100g nøste i Sarpsborg i våres og har rotet bort magebeltet! Men det er et sokkegarn og pinnene er str. 2,5.
torsdag 27. august 2009
Enda et par sokker.
De ble litt røffere, men er samtidig veldig fine på foten. Denne gangen husker jeg ikke hva slags garn jeg har brukt. Kjøpte et 100g nøste i Sarpsborg i våres og har rotet bort magebeltet! Men det er et sokkegarn og pinnene er str. 2,5.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
kjempefine...man får da aldri nok av sokka..ha en flott dag
SvarSlettFlotte sokker og lykke til på messe i helgen.
SvarSlettFine sokker :o)
SvarSlett