Lørdag strikket jeg et par leggvarmere til en ung dame. Er veldig spent på om de passer!Syns de ble veldig søte. Litt mer lilla i fargen enn bildet viser.
Ikke det beste bildet er jeg redd, men det gir kanskje et lite inntrykk av hva jeg prøver meg på nå.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...