Og slik ser det ut i hyllene nå. Masse garn er sortert etter rester og hele nøster. Fant masse jeg ikke husket at jeg hadde!lørdag 6. september 2008
Har ryddet litt!
Og slik ser det ut i hyllene nå. Masse garn er sortert etter rester og hele nøster. Fant masse jeg ikke husket at jeg hadde!Utdrikkningslag!
Jeg skal være forlover for min blivende svigerinne! Og da måtte vi jo ha et utdrikkningslag!
Lørdag 23. august ble valgt.
Vi samlet oss i Våler der vi grillet, lekte og skjøt hverandre! Morsomt!!
Siden gikk turen til Fredrikstad hvor vi så "Båthusrevyen". Og til sist ble det noen timer på dansegulvet i Moss.
Det ble en fin dag med sol og mye kos! Ti jenter samlet blir masse latter og skravling.
Lørdag 23. august ble valgt.
Vi samlet oss i Våler der vi grillet, lekte og skjøt hverandre! Morsomt!!
Siden gikk turen til Fredrikstad hvor vi så "Båthusrevyen". Og til sist ble det noen timer på dansegulvet i Moss.
Det ble en fin dag med sol og mye kos! Ti jenter samlet blir masse latter og skravling.
Den blivende bruden måtte gi tapt.
torsdag 14. august 2008
Noe Noa fra meg også.
torsdag 7. august 2008
Genser til frøken Fryd
Fant en oppskrift i bladet Alt om Håndarbeide. Valgte å strikke i Bamboo fra Idena. Angrer litt på det, fordi den ble veldig løs! Tror jeg skal strikke en til i ullblanding eller lignende. Mønsteret var veeeeeeldig enkelt og fasongen var artig. Minner meg litt om en genser jeg strikket til meg selv for mange, mange år siden!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
-
Smuleblogg deler oppskrift på superenkle babyvotter uten tommel.
-
Ser at riktig mange har vært inne på bloggen og sett på disse pulsvarmerne...og her kommer oppskriften! De blir finest, syns jeg, når...
-
På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt- luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten Grenser?






