Kjempe lekkert skjerf!Ha ei fin uke!Klem Gry : )
flott farge du har valgt på noe noa skjerfet ditt. Ønsker deg en fin torsdag.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Kjempe lekkert skjerf!
SvarSlettHa ei fin uke!
Klem Gry : )
flott farge du har valgt på noe noa skjerfet ditt. Ønsker deg en fin torsdag.
SvarSlett