Fant en oppskrift i bladet Alt om Håndarbeide. Valgte å strikke i Bamboo fra Idena. Angrer litt på det, fordi den ble veldig løs! Tror jeg skal strikke en til i ullblanding eller lignende. Mønsteret var veeeeeeldig enkelt og fasongen var artig. Minner meg litt om en genser jeg strikket til meg selv for mange, mange år siden!torsdag 7. august 2008
Genser til frøken Fryd
Fant en oppskrift i bladet Alt om Håndarbeide. Valgte å strikke i Bamboo fra Idena. Angrer litt på det, fordi den ble veldig løs! Tror jeg skal strikke en til i ullblanding eller lignende. Mønsteret var veeeeeeldig enkelt og fasongen var artig. Minner meg litt om en genser jeg strikket til meg selv for mange, mange år siden!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Nettbutikk. Garn og strikking.
Nå er det en liten evighet siden forrige gang jeg var aktiv her inne på bloggen min. ( La ut en link til en garnpakke i forrige innlegg, men...
Den ble jo fin da! Og fargen er jo super til frøkna di!
SvarSlettSå flott gensar!!!
SvarSlettTusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Du, denne ble knallfin! Så herlig farge og så stilig genser!
SvarSlett