onsdag 20. mars 2024


Snart påske!

Jeg er ikke den som farger huset gult og pynter opp med påskekyllinger i hver krik og krok. Men jeg liker påske. Bittelitt påskepynt finner sin plass i stua. Og det er deilig med noen feriedager, god mat og påskemarsipan. (Og heldigvis er jeg i full jobb akkurat nå, så da kan jeg tillate meg å glede meg til noen feriedager! )

Jeg håper  på oppholdsvær i påsken. Har lyst til å være litt ute på tur. I Moss er det nettopp åpnet for stolpejakt. Vi har allerede vært en tur i Sarpsborg og sanket noen poeng. De åpnet sine stolpekart allerede 17. mars.

Det blir nok ikke hundrevis av stolper på min statistikk i år heller, men jeg satser på å bedre antallet fra i fjor. Gleder meg til å snuble over noen flotte steder i nærmiljøet. 

HA FINE DAGER!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar