søndag 3. mars 2024

Endelig mars måned.


 Selv om jeg ikke syns det er så ille med vinter, er jeg glad for at det nå går mot vår!

Liker ikke å kjøre på glatta, men det har jeg jammen gjort mye i år! Og heldigvis, det har gått bra denne vinteren også! Gleder meg over tørre veier! Lengre dager! Og mer sol, håper jeg! 

Denne vinteren har jeg heller ikke vært så flink til å være ute. Jeg har bare stått på skøyter en gang! Skiene er ikke rørt! Og jeg har nesten ikke gått turer i vinter! Men så har det vært både kaldt og glatt. Håper jeg kommer meg litt mer ut nå som det blir både mildere og lysere.

Våren er den aller beste årstiden. Da ligger en lang periode med lengre dager med vår og sommer foran meg. Med sol, stolpejakt, grilling, strand, kanskje litt båtliv, krabbefiske med barnebarn osv...

Gleder meg! Skal prøve å ikke fanges i hverdagsmaset og nyte litt hver eneste dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar