fredag 9. februar 2024

Fredag

I dag er det fredag. Bildet viser utsikten fra vinduet i barnehagen der jeg jobber. For akkurat nå er jeg så heldig å være i et vikariat. Jeg aner ikke hvor lenge jeg får bli. Har fire vakter neste uke og krysser fingrene for at det blir jobb i enda noen flere uker..Jeg trenger egentlig å jobbe 100%. Men å skaffe en full fast stilling er ganske håpløst, tror jeg. Satser på at flere barnehager trenger en hjelpende hånd om dette vikariatet plutselig er over. Men i dag gleder jeg meg over å være i jobb. Har jobbet 80-100% siden oktober 2023 og er godt kjent med barna og stortrives med gjengen. Er ganske utslitt når arbeidsdagen er over, da kjenner jeg at kroppen syns det er uvant med så mange løft og krabbing på gulvet 🙈 Men god trening for kroppen er jo helt greit. Barnesanger, rim og regler.. er veldig hyggelig i hverdagen.
God fredag og god helg ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar