lørdag 4. februar 2017

Rillestripehals.


Vipps så var januar over og februar er her!
Vinteren har vært grå, som så ofte før her på Østlandet. Men torsdag kom det litt snø..verden er litt hvitere, men været er stort sett bare surt og kaldt selv om kuldegradene ikke er mange. Det er glatt å kjøre og gå...og egentlig venter jeg på vår og lysere tider.

Dagene er hektiske! Butikken er travel og timene blir mange! Men dette er moro!!
Mange finner veien til garnbutikken min og kundene kommer igjen og igjen!
At det er et godt utvalg i Dropsgarn hos meg, er noe flere og flere finner ut. 
Butikken rommer også litt garn fra Du Store Alpakka og flere finner blant annet Sterk .
Tid til strikking blir det! Men det blir ikke så mye som jeg gjerne skulle hatt tid til! 
Når kundene er innom og deler sine ideer og prosjekter med meg, er det lett å bli fristet til å sette i gang med nye greier selv også!
Småprosjekter som denne Rillestripehalsen er det morsomt å snuble over!
De strikkes på en kveld eller to og er er supermyke når de strikkes i Drops Merino Extra Fine.
Oppskriften finner du HER.
Syns du det er ugreit å kjøpe oppskrift på Ravelry, kan oppskriftene kjøpes via min butikk! Send meg gjerne en melding..feks på Facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar